Wheelout
Here I come again…

A beg yuh

Wheel out. Here I come again. Run go tell yuh enemy, run go tell yuh fren. De chick, she mussi sick, she mussi want a phensic. 1983, dem seh Africa will be free. To be poor is a crime, and right yah now, come in like a my time.

I n I no come to fight flesh and blood, but a pure spiritual wickedness me find in low places, me brodda and me woman bad mind faces. Me hungry, me tired and she a gwaan bad. Tell me, ME, to come out a her yard. Gal a try disrespect me. Money done, nuting nah run, but these tribulations I will overcome, ca me serious, me nuh joke, me nuh come yah fe fun.

Me bredrin Rizla nuh deh a him a yard, him will let me cotch, true seh I have it hard. Him have light, to keep I n I spirit shining bright, run weh dem and dem wickedness, dem a go fine out me right. Yuh can see wha dem a do? A fight down I, rastafari, just a try a likkle ting to mek it throu.

Well. Me foundation strong, me right, me nuh wrong. Dem can’t free up. Dat’s irie wid me. Watch. Be still. Those wid eyes, mek dem see. Rewind and come again.

No Responses to “A beg yuh”

Leave a Reply

